divendres, 19 de juny del 2009

Qui som?



Hola, sóc la Glòria.

Sóc professora a l'IES Baix Camp i un dels meus hobbies és la cuina. En les meves estones lliures publico receptes al blog NO TOT SÓN POSTRES... A LA CUINA


Arran d'això, des de la Regidoria de Joventut de Reus em van oferir fer un taller durant l'estiu, un taller que serà de dolços. I aquí em teniu, a punt de posar les mans a la massa!






















Hola, soc l'Estela i soc professora d'educació visual i plàstica. M'agrada molt fer postres, perquè (no cal que ens enganyem) soc una mica llèpola, i em vaig apuntar en aquest curs per veure si aprenia els "truquillos" de la Glòria.

Hola! Sóc Amanda. Em dedico a la psicologia i estic molt engrescada amb un projecte molt interessant que us convido a conèixer, l'Associació de Mares (http://www.mareus.org/)
. Encara que el meu forn no m'acompanyi, m'encanta la cuina!
Aquí em veieu amb l'Arnau, que ara ha fet un anyet. Diu poques paraules, però una d'elles és "coata", referint-se a la xocolata...així que m'he de preparar bé per fer-li moltes postres!!

Hola, sóc la Mireia. Sóc professora d'Anglès i m'agrada molt la cuina i els dolços...sobre tot la xocolata. M'he apuntat al taller animada per uns amics i aquí hem coincidit per aprendre cosetes i passar una bona estona. El meu propòsit es aprendre a fer coulants i trufes!!
Segur que la Glòria ens ho explica molt bé i ens ho passarem pipa




Hola!!! Sóc l´Àfrica. Sóc infermera i, un desastre a la cuina.M´he apuntat a aquest curs per veure si sóc capaç de fer unes postres sense enverinar a ningú!!! jijijiji. És broma, el meu propósit en aquest curs és aprendre i arribar a fer diferents postres per aconseguir sorprendre als amics quan vinguin a dinar o sopar a casa meva, a més de passar una bona estona.








Sóc la M José, i no és que sigui una gran aficionada a la cuina però si tenim convidats a casa la que s'encarrega de les postres sóc jo ( i no anant a la pastisseria, eh!!)... per cert, sóc infermera i precisament treballo amb pacients diabètics... és a dir que val més que no se n'enterin del que faig aquests dies a les tardes... quin exemple!!!











Hola a tots i totes. El meu nom és Miquel i sóc professor d'anglès. Com diu la Glòria, la cuina és un dels meus hobbies però des d'un altre punt de vista. A ella li agrada cuinar, a mi menjar. A la meva dona li encanta preparar postres però pel seu horari de feina no pot assistir a aquest curs, així que m'ha enviat a mi. No sé si la informació obtinguda arribarà en un bon estat, però ho intentaré. Soc amic i company de feina de la Glòria, qui ens ha portat cada dimecres de tot el curs un postre a l'hora del descans. Realment som uns afortunats! Encara que amb l'ajuda d'ella i tots vosaltres, estic convençut que apendré un munt, això no vol dir que el pròxim curs li tregui a la profe el seu deure personal de satisfer els nostres instints culinaris... :)"

6 comentaris:

  1. Gràcies Amanda!
    Quina monada, l'Arnau! Espero que el que fem t'ajudi a fer-li moltes llepolies de "coata"

    ResponElimina
  2. Gràcies Mireia!
    Em sembla que he encertat de ple amb el guió del Taller. Avui et posaras les botes, acabarem les trufes i farem coulants!!!

    ResponElimina
  3. Àfrica, em sembla que podras convidar al amics i familiars sense enverinar-los. Amb el ritme que portem al taller coneixereu un munt de maneres de fer postres!

    ResponElimina
  4. M.José, moltes gràcies per les fotos.
    Encara que me l'haguis enviat de petitona no hi ha dubte que ets tu, tens la mateixa careta!!!!

    ResponElimina
  5. Estela, així que vols saber els meus"truquillus" ? doncs són molts anys de cocs i altres llepolies!!!

    ResponElimina
  6. Miquel, aquest curs COMPARTIT!!! Si vols jo segueixo portant el dels dimecres, però tu podries portar el dels dilluns, l'Estela els dimarts, la Núria els dijous i la Milagros els divendres... ja veus, setmana completa!!! jejeje Ai els quiloooooooooooooos!

    ResponElimina